Dni wolne od zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2023/2024

13.10.2023r. (piątek)

2.11.2023r. (czwartek)

22.12.2023r. (piątek)

2.05.2024r. (czwartek)

31.05.2024r. (piątek)

_________________________________________________________________________

WYKAZ GODZIN DOSTĘPNOŚCI DLA UCZNIA/ RODZICA REALIZOWANYCH PRZEZ NAUCZYCIELI SP NR 11. W ROKU SZKOLNYM 2023/2024

WYKAZ GODZIN DOSTĘPNOŚCI DLA UCZNIA/ RODZICA REALIZOWANYCH PRZEZ NAUCZYCIELI SP NR 11. W ROKU SZKOLNYM 2023/2024

Imię i nazwisko nauczyciela Dzień Godzina
Pan Wacław Bacia III Środa miesiąca  

14:15-15:15

 

Ks. Tomasz Biernat Wtorek

Czwartek

 

11:40-12:25

15:55-16:10

 

Pani Adrianna Bochenek Środa

Czwartek

 

12:55- 13:25

16.00 – 16:30

 

Pani Aneta Bołoz Wtorek  

12:00-13:00

 

Pani Maria Buczek Czwartek  

12:30-13:30

 

Pani Natalia Dorula- Janus Środa  

13:25-14:25

 

Pani Jolanta Górowska Wtorek  

13:30-14:30

 

Pani Renata Janowiec Ostatni wtorek miesiąca  

14:330-15:30

 

Pani Magdalena Kotlarz Wtorek

Środa

 

7:15-8:00

16:00-16:15

 

Pani Monika Krzyżak Wtorek

 

11:40-12:10

14:15-14:45

Pani Marcela Kuśmierczyk Wtorek  

10:40-11:40

 

Pani Krystyna Langer Wtorek

Czwartek

 

13:30-14:20

12:25-12:35

 

Pani Natalia Legutko Poniedziałek  

13:00-14:00

 

Pani Jolanta Łopatka III Środa miesiąca  

14:15-15:15

 

Pani Magdalena Majoch Czwartek

Piątek

 

16:15-16:45

16:15-16:45

 

Pani Anna Michalik Wtorek  

13:00-14:00

 

Pani Grażyna Pałka I środa miesiąca  

7:15-8:00

 

Pani Jadwiga Papaj  

 

 

 

Pani Marta Plata Poniedziałek  

13:30-14:15

 

Pani Patrycja Plata Poniedziałek

Czwartek

 

12:00-12:30

12:00-12:30

 

Pani Monika Pres Środa  

13:30-14:30

 

Pani Angelika Rosiek  

 

Pani Magdalena Sadkiewicz Poniedziałek

Środa

 

8:05-8:50

13:30-13:35

 

Pan Jacek Samczak Wtorek

Środa

 

15:55- 16:30

13:00-13:25

 

Pani Anna Sekuła Poniedziałek  

14:20-15:20

 

Pani Paulina Siedlarz Środa

Piątek

 

16:15-16:45

13:15-13:45

 

Pan Bartłomiej Smoleń czwartek  

11:10-11:40

 

Pani Joanna Strojny- Gargula I i II wtorek miesiąca  

8:30-9:00

 

Pani Kinga Tokarczyk Wtorek  

12:30- 12:45

 

Pani Joanna Wielgus Środa  

14:15-15:05

16:00-16:10

 

Pani Małgorzata Zając Wtorek  

12:25-13:25

 

Pani Jadwiga Ząber- Tokarczyk  

Poniedziałek

Środa

 

 

13:30-14:15

14:20-14:35

 

 

 

_________________________________________________________________________

Drodzy Rodzice!

Jeżeli wyrażacie chęć aby Wasze dziecko skorzystało z dofinansowania do gorącego posiłku to proszę o wypełnienie załącznika nr 1 i złożenie w sekretariacie szkoły w terminie do 8.09.2023r.

GORĄCY POSIŁEK

Procedury korzystania z odpłatnych posiłkow w szkole

Zał nr 1 do Regulaminu- oświadczenie rodzica

Zal. nr 2 do Regulaminu. Oswiadczenie rodzica o rezygnacji z posilkow

____________________________________________________________________________

UROCZYSTE ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2023/24

Rozpoczęcie roku szkolnego odbędzie się dnia 04.09.2023r. według ustalonego harmonogramu.

– godz. 8.30 – uroczyste rozpoczęcie dla kl. IV- VIII- sala gimnastyczna

Spotkanie z wychowawcami klas – cześć organizacyjna ( podział godzin, odbiór książek, przydział szafek)

Klasa IV- sala 5

Klasa V-sala 6

Klasa VI a- sala 4

Klasa VI b- sala 0

Klasa VII a- sala informatyczna

Klasa VII b- sala 3

Klasa VIII- sala 7

Msza św. w kaplicy św. Antoniego godz. 10:00

– godz. 11.00 – uroczyste rozpoczęcie dla kl. 0- III

Klasa 0- sala 2

Klasa I a- sala 4

Klasa I b- sala 6

Klasa II- sala 5

Klasa III- sala 1

____________________________________________________________________________

 XI MIĘDZYSZKOLY KONKURS MATEMATYCZNY

Konkurs matematyczny SP 11_regulamin

_________________________________________________________________________

REKRUTACJA NA ROK SZKOLNY 2023/2024

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 11 w Nowym Sączu ogłasza rekrutację do oddziału przedszkolnego i klasy I na rok szkolny 2023/2024

Dokumenty znajdują się w zakładce DLA RODZICÓW  – Rekrutacja

_________________________________________________________________________

Instrukcja podawania jodu potasu

DAWKOWANIE JODKU POTASU

Oświadczenie rodziców – jodek potasu

Charakterystyka produktu leczniczego

Ulotka dołączona do opakowania informacja dla użytkownika

Broszura-informacyjna

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

HARMONOGRAM ZEBRAŃ Z RODZICAMI 2022/23 roku.

7.12.2022 – zebranie z rodzicami 16.00- 17.00 kl.0-IV 17.00 – 18.00 kl. V-VIII ( wyjątek kl. II godz. 17.00)

25.01.23 – zebranie z rodzicami 16.00- 17.00 kl.0-IV 17.00 – 18.00 kl. V-VIII – podsumowanie I półrocza

19.04. 23 – zebranie z rodzicami 16.00- 17.00 kl.0-IV 17.00 – 18.00 kl. V-VIII

12.06.23 – zebranie z rodzicami 16.00- 17.00 kl.0-IV 17.00 – 18.00 kl. V-VIII

Nauczyciele są dostępni dla rodziców w każdym tygodniu zgodnie z harmonogramem dostępności.

_________________________________________________________________________

Rada Rodziców postanowiła dać uczniom możliwość realizacji swoich pomysłów.

Na wzór Budżetu Obywatelskiego zaproponowała Szkolny Budżet Obywatelski. Uczniowie mogą zabłysnąć przedsiębiorczością i pomysłowością, zgłaszając projekty.

Muszą znaleźć poparcie dla swojego pomysłu i przekonać o jego atrakcyjności kolegów i koleżanki. Uczniowie są zachwyceni pomysłem.

      Rada Rodziców przeznaczyła na ten cel 4000 zł.

Na realizację projektu w  klasach I- III – 1500 zł, a w kl. IV – VIII – 2500 zł.

W załączeniu regulamin i niezbędne dokumenty.

Regulamin Szkolnego Budżetu Obywatelskiego

Regulamin

Szkolnego Budżetu Obywatelskiego

wydarzenie pod honorowym patronatem

PREZYDENTA MIASTA NOWEGO SĄCZA LUDOMIRA HANDZLA

Piszemy projekty

Pomyśl, czego brakuje w Twojej klasie/ szkole?

Co chciałbyś zmienić?

Możesz zaproponować:

          • nowe wyposażenie klasy/szkoły
          • zakup nowych pomocy naukowych
          • organizację ciekawej imprezy szkolnej
          • organizację ważnego wydarzenia dla uczniów
          1. Zaproś do swojego zespołu przynajmniej 2 uczniów, którzy pomogą Ci opracować projekt (można należeć tylko do jednego zespołu).
          2. Wymyśl ciekawą nazwę dla swojego projektu.
          3. Poproś wybranego nauczyciela o opiekę – doradzi i pomoże.
          4. Twój zespół może zgłosić tylko jeden projekt.
          5. Dobrze zaplanuj działania i przelicz koszty – nie możesz przekroczyć wskazanej kwoty.

Kl.1-3 – 1500 zł,    kl. 4-8 – 2500 zł

Termin: od 10.03.- 15.04.2022

   Kto nas poprze?

          1. Poszukaj 7 osób, które poprą Twój projekt – mogą to być nauczyciele, uczniowie, pracownicy szkoły
          2. Poproś, by podpisali listę
          3. Autorzy projektu nie mogą podpisać listy poparcia.
          4. Jedna osoba może podpisać jeden projekt.
          5. Złóż projekt i listę poparcia do sekretariatu.

  Sprawdzą nasze projekty

          1. Zespół projektowy sprawdzi poprawność Twojego projektu.
          2. Masz szansę, możesz jeszcze poprawić projekt- od zespołu dostaniesz wskazówki.
          3. Musisz to zrobić w ciągu trzech dni.
          4. Poprawne projekty zostaną dopuszczone do głosowania.
          5. Na stronie szkoły i tablicy znajdziesz listę wszystkich projektów.
          6. Odrzucone projekty nie biorą udziału w głosowaniu,
          7. Możesz się odwołać od decyzji zespołu – masz na to dwa dni.

 

Terminy:

Do 24.04.22 – weryfikacja projektów

25.04.22 – ogłoszenie wyników

Do 27.04.22 – składanie odwołań od decyzji zespołu

Do 30.04. 22- ogłoszenie ostatecznej listy projektów

    Głosowanie

          1. Najlepszy projekt zostanie wybrany w drodze głosowania.
          2. Głosują wyłącznie uczniowie.
          3. Jeden uczeń może głosować na jeden projekt.
          4. Głosowanie jest jawne. Na karcie wpisujesz imię i nazwisko, klasę oraz numer i nazwę
          5. Zwycięża projekt z największą liczbą głosów ( jeden projekt kl. 1-3 i jeden projekt kl. 4-8.

Terminy:

Od o4.05.22- 13.05.22 – głosowanie

16.05.22 – ogłoszenie wyników i wybór zwycięskich projektów

 Realizacja projektów

Od 17.05.2022 – 31.08.2022

Ważne informacje związane z napływem emigrantów z Ukrainy.

Poniżej znajdują się ulotki informacyjne zawierające dodatkowe (poszerzone) wiadomości o zorganizowaniu pomocy dla uchodźców wojennych z Ukrainy.

 W przygotowanych ulotkach znajdują się podstawowe wiadomości o punktach recepcyjnych, opiece medycznej, a także o możliwości poszukiwania pracy, edukacji dla dzieci oraz legalizacji pobytu wraz z telefonami i adresami internetowymi, pod którymi można uzyskać więcej informacji.

Przedmiotowe materiały przygotowane zostały w 4 wersjach językowych – ukraińskiej, rosyjskiej, angielskiej i polskiej. 

Ulotka informacyjna_UA

Ulotka informacyjna_RU

Ulotka informacyjna_EN

Ulotka informacyjna_PL

LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 11 w Nowym Sączu w związku z realizacją projektu ” Laboratoria Przyszłości” zaprasza do składania ofert dotyczących poniższego zamówienia zawartego w zapytaniu ofertowym.

ZAPYTANIE OFERTOWE

OFERTA

WZÓR UMOWY

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji

ŚWIĘTO NIEPODLEGŁOŚCI

Terminy spotkań z rodzicami

15.09.21 – zebranie z rodzicami – godz. 16.15
20.10. 21 – dzień otwarty – godz. 16.30 – 18.00
30.11. 21– zebranie z rodzicami godz. 16.30
12.01.22- zebranie z rodzicami – podsumowanie I półrocza
09.03.22 – dzień otwarty godz. 16.30 – 18.00
20.04.22 – zebranie z rodzicami godz.16.30
18.05.22 – dzień otwarty – godz. 16.30 – 18.00
13 .06.22 – zebranie z rodzicami

Procedura dotycząca ochrony pracowników i uczniów szkoły podstawowej  przed koronawirusem   

w  Szkole Podstawowej nr 11 im. Juliana Tuwima w Nowym Sączu

ogloszenie-nr3442 z dnia 2021-08-31-spnr11 w Nowym Saczu

ORGANIZACJA  PRACY SZKOŁY W ROKU SZKOLNYM  2021/22

Szkoła będzie pracowała w trybie stacjonarnym

ogloszenie-nr3441 z dnia 2021-08-31-spnr11 w Nowym Sacz