Terminy spotkań z rodzicami w roku szkolnym 2025/2026

 17.09.25 – zebranie z rodzicami

 29.10.25 – dzień otwarty dla rodziców

17.12. 25 – zebranie z rodzicami kiermasz bożonarodzeniowy

21.01.26– zebranie z rodzicami – podsumowanie I półrocza

26.03.26 – dzień otwarty dla rodziców

 07.05.26 – zebranie z rodzicami

10.06.26 – dzień otwarty dla rodziców

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy na zebrania z rodzicami, które odbędą się 17 września 2025 r. (środa)
w naszej szkole.

  • Klasy I oraz III–VIII – godz. 16:15
  • Klasa II – godz. 15:10
  • Klasa 0 – godz. 16:00

Prosimy o obecność, gdyż będą omawiane ważne sprawy organizacyjne dotyczące roku
szkolnego.
Z poważaniem,
Dyrekcja szkoły
Grono pedagogiczne

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

Harmonogram zajęć doradztwa zawodowego I półrocze 2025/2026

Klasa Dzień Godzina Data
7a środa 7.15 – 8.00 3.09.,1.10.,5.11.,3.12.,7.01.,
8a środa 7.15 – 8.00 10.09.,8.10.,12.11., 10.12.,14.01.,
8b środa 7.15 – 8.00 17.09.,15.10.,19.11.,16.12.,21.01.

Doradztwo zawodowe jest przedmiotem obowiązkowym – ilość godzin 10 w ciągu roku szkolnego.

Jadwiga Papaj

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

Szanowni Państwo,

Informujemy, że wszystkie zgłoszenia uczniów na świetlicę szkolną w roku szkolnym 2025/2026 zostały rozpatrzone pozytywnie.

Dzieci będą mogły korzystać z opieki świetlicowej zgodnie ze złożonymi deklaracjami.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

MOPS – stypendium szkolne, zasiłek szkolny

Uczniowie zamieszkali na terenie miasta Nowego Sącza mogą ubiegać się o:

  1. stypendium szkolne dla uczniów znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej, w szczególności rodzin, w których dochód na osobę nie przekracza kryterium dochodowego określonego w ustawie o pomocy społecznej (tj. 823 zł);
  2. zasiłek szkolny – w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych mających wpływ na pogorszenie sytuacji życiowej ucznia.

Wnioski należy składać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowym Sączu – Zespół ds. dodatków mieszkaniowych i pomocy socjalnej dla uczniów ul. Śniadeckich 10a, pok. 5-6 lub za pośrednictwem platformy  ePuap.

Terminy:

  1. Wnioski o stypendium szkolne na rok szkoły 2025/2026 należy składać w terminie od 1 do 15 września 2025 r.
  2. Wnioski o zasiłek szkolny można składać w terminie dwóch miesięcy od wystąpienia zdarzenia losowego.

Szczegółowe informacje dotyczące zasad przyznawania świadczeń, niezbędnych dokumentów oraz aktualnych kryteriów dostępne są na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Sączu pod adresem www.mops.nowysacz.pl , a także udzielane są telefonicznie pod numerem: 18 34 48 275, 18 35 48 282.

.

_________________________________________________________________________

Rekrutacja do oddziału przedszkolnego w roku szkolnym 2025/26

 w Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Sączu

Informujemy, że wszystkie dzieci zostały zakwalifikowane do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Sączu.

Prosimy rodziców o pisemne potwierdzenie woli przyjęcia dziecka do oddziału przedszkolnego do dnia 11 kwietnia 2025 r. do godziny 15:00.

.

_________________________________________________________________________

Nabór wniosków stypendialnych

malopolski-program-wspierania-uczniow

stypendium-jp-ii

_________________________________________________________________________

Terminy spotkań z rodzicami w roku szk. 2024/2025

 

17.09.24 – zebranie z rodzicami

30.10.24 – zebranie z rodzicami

18.12. 24 – zebrania z rodzicami – kiermasz bożonarodzeniowy

15.01.25- zebranie z rodzicami – podsumowanie I półrocza –koniec I półrocza 20.01.2025

09.04.2025 – zebranie z rodzicami

16.06.2025 – zebranie z rodzicami

_________________________________________________________________________

Dni wolne od zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2024/2025

 

11.10.2024r. (piątek)

02-03.01.2025r. (czwartek , piątek)

02.05.2025r. (piątek)

13-15.05. 2025r. (wtorek, środa, czwartek)

20.06.2025r. (piątek)

_________________________________________________________________________

GORĄCY POSIŁEK

 

Drodzy Rodzice!

Jeżeli wyrażacie chęć aby Wasze dziecko skorzystało z dofinansowania do gorącego posiłku to proszę o wypełnienie załącznika nr 1 i złożenie w sekretariacie szkoły w terminie do 5.09.2025r.

 

Procedury korzystania z odplatnych posilkow w szkole

Zał. nr 1 do Regulaminu- oświadczenie rodzica 

Zał. nr 2 do Regulaminu. Oswiadczenie rodzica o rezygnacji z posilkow

_________________________________________________________________________

 XI MIĘDZYSZKOLY KONKURS MATEMATYCZNY

Konkurs matematyczny SP 11_regulamin

_________________________________________________________________________

Rada Rodziców postanowiła dać uczniom możliwość realizacji swoich pomysłów.

Na wzór Budżetu Obywatelskiego zaproponowała Szkolny Budżet Obywatelski. Uczniowie mogą zabłysnąć przedsiębiorczością i pomysłowością, zgłaszając projekty.

Muszą znaleźć poparcie dla swojego pomysłu i przekonać o jego atrakcyjności kolegów i koleżanki. Uczniowie są zachwyceni pomysłem.

      Rada Rodziców przeznaczyła na ten cel 5000 zł.

Na realizację projektu w  klasach I- III – 2000 zł, a w kl. IV – VIII – 3000 zł.

W załączeniu regulamin i niezbędne dokumenty.

Regulamin Szkolnego Budżetu Obywatelskiego

Regulamin

Szkolnego Budżetu Obywatelskiego

wydarzenie pod honorowym patronatem

PREZYDENTA MIASTA NOWEGO SĄCZA LUDOMIRA HANDZLA

Piszemy projekty

Pomyśl, czego brakuje w Twojej klasie/ szkole?

Co chciałbyś zmienić?

Możesz zaproponować:

          • nowe wyposażenie klasy/szkoły
          • zakup nowych pomocy naukowych
          • organizację ciekawej imprezy szkolnej
          • organizację ważnego wydarzenia dla uczniów
          1. Zaproś do swojego zespołu przynajmniej 2 uczniów, którzy pomogą Ci opracować projekt (można należeć tylko do jednego zespołu).
          2. Wymyśl ciekawą nazwę dla swojego projektu.
          3. Poproś wybranego nauczyciela o opiekę – doradzi i pomoże.
          4. Twój zespół może zgłosić tylko jeden projekt.
          5. Dobrze zaplanuj działania i przelicz koszty – nie możesz przekroczyć wskazanej kwoty.

Kl.1-3 – 2000 zł,    kl. 4-8 – 3000 zł

Termin: od 08.02.- 31.03.2024

   Kto nas poprze?

          1. Poszukaj 7 osób, które poprą Twój projekt – mogą to być nauczyciele, uczniowie, pracownicy szkoły
          2. Poproś, by podpisali listę
          3. Autorzy projektu nie mogą podpisać listy poparcia.
          4. Jedna osoba może podpisać jeden projekt.
          5. Złóż projekt i listę poparcia do sekretariatu.

  Sprawdzą nasze projekty

          1. Zespół projektowy sprawdzi poprawność Twojego projektu.
          2. Masz szansę, możesz jeszcze poprawić projekt- od zespołu dostaniesz wskazówki.
          3. Musisz to zrobić w ciągu trzech dni.
          4. Poprawne projekty zostaną dopuszczone do głosowania.
          5. Na stronie szkoły i tablicy znajdziesz listę wszystkich projektów.
          6. Odrzucone projekty nie biorą udziału w głosowaniu,
          7. Możesz się odwołać od decyzji zespołu – masz na to dwa dni.

 

Terminy:

Do 17.01.24 – weryfikacja projektów

18.01.24 – ogłoszenie wyników

Do 22.01.24 – składanie odwołań od decyzji zespołu

Do 07.02.24- ogłoszenie ostatecznej listy projektów

    Głosowanie

          1. Najlepszy projekt zostanie wybrany w drodze głosowania.
          2. Głosują wyłącznie uczniowie.
          3. Jeden uczeń może głosować na jeden projekt.
          4. Głosowanie jest jawne. Na karcie wpisujesz imię i nazwisko, klasę oraz numer i nazwę
          5. Zwycięża projekt z największą liczbą głosów ( jeden projekt kl. 1-3 i jeden projekt kl. 4-8.

Terminy:

Od 26.01.24- 02.02.24 – głosowanie

07.02.24 – ogłoszenie wyników i wybór zwycięskich projektów

 Realizacja projektów

Od 08.02.24 – 31.03.24

________________________________________________________________________________

Ważne informacje związane z napływem emigrantów z Ukrainy.

Poniżej znajdują się ulotki informacyjne zawierające dodatkowe (poszerzone) wiadomości o zorganizowaniu pomocy dla uchodźców wojennych z Ukrainy.

 W przygotowanych ulotkach znajdują się podstawowe wiadomości o punktach recepcyjnych, opiece medycznej, a także o możliwości poszukiwania pracy, edukacji dla dzieci oraz legalizacji pobytu wraz z telefonami i adresami internetowymi, pod którymi można uzyskać więcej informacji.

Przedmiotowe materiały przygotowane zostały w 4 wersjach językowych – ukraińskiej, rosyjskiej, angielskiej i polskiej. 

Ulotka informacyjna_UA

Ulotka informacyjna_RU

Ulotka informacyjna_EN

Ulotka informacyjna_PL

LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 11 w Nowym Sączu w związku z realizacją projektu ” Laboratoria Przyszłości” zaprasza do składania ofert dotyczących poniższego zamówienia zawartego w zapytaniu ofertowym.

ZAPYTANIE OFERTOWE

OFERTA

WZÓR UMOWY

Skip to content